Tilmelding og betaling

Tilmeldingen er bindende for en hel sæson. Der betales således for en hel sæson, medmindre pladsen kan fyldes op fra ventelisten. Ved skoleskift midt i sæsonen gælder en opsigelsesperiode på løbende måned plus to måneder, svarende til skolens regler for betaling.

Tilmelding sker ved at udfylde dette skema og trykke send:
forms.office.com

Holdene udbydes kun, hvis der er tilmeldinger nok. Hvis der er for mange tilmeldinger, laves en venteliste. Vi gør hvad vi kan for at efterkomme alle ønsker, men vi kan ikke garantere, at alle får deres ønsker opfyldt. Tiderne fordeles primært efter alder, hvor de yngste elever som udgangspunkt får de tidligste tider.

Inden sommerferien vil I modtage information om optagelse, dag og tider for undervisningen.

Undervisningen starter i uge 33. En sæson afvikles med 34 ugers undervisning. Betaling opkræves i 11 rater (august - juni).

For trommeelever: Trommelørdag gælder for én undervisningsgang.

Afbud

I tilfælde af elevens sygdom eller andet fravær skal der meldes afbud til musiklæreren senest samme dag - så tidligt som muligt. Eleven har intet krav på at få den forsømte undervisning erstattet. Dette gælder også, hvis forsømmelsen skyldes deltagelse i f.eks. sportsturneringer, lejrskole eller lign. I tilfælde af musiklærerens fravær søges undervisningen så vidt muligt gennemført på et senere tidspunkt eller af en vikar. Såfremt det ikke er muligt at erstatte mere end 2 undervisningsgange pr. skoleår, gives der reduktion ved skoleårets afslutning.